pondělí 19. srpna 2013

Střípky z kuchyně..

Salát z pečených paprik..
..tato příloha se výborně hodí ke grilovaným masům atd..                  

Omyté papriky poskládáme na plech a nasucho je pečeme asi 30 minut při 200 stupních.
Papriky lze i grilovat.Slupka může být opečená až dočerna.Pečené papriky necháme vychladnout v  kastrólku pod pokličkou,aby se zapařily a slupka tak šla lépe oloupat.
Papriky oloupeme a zbavíme stopky a semínek , dužinu nakrájíme na tenké proužky a dáme do mističky. Přidáme..sůl,petrželovou nať,olivový olej a česnek.
Vše promícháme a necháme malinko odležet.











                           ..miluji slunečnice a manžel ví čím mi udělá radost♥

                                       ..můj muž miluje sladké..

                tak jsem ho zase překvapila já a udělala jsem mu

                jeho oblíbenou BAKLAVU.                         








                          Přeji Vám příjemný večer
                                       Zuzka

6 komentářů:

  1. Zuzanko,to vypadá lákavě...hned bych i ochutnala :) manžel ti dal opravdu krásnou kytici...Přeji ti pohodový start do nového týdne papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  2. Klárinko,moc tě zdravím.
    Tuto přílohu z paprik mám moc ráda..papriky jsou ted levné a to je fajn.Ty máš ale novou fotečku v profilu..jsi tam úžasná.
    Přeji ti příjemný večer..u nás je zrovna bouřka,tak zapálím si moje oblíbené lucerničky.
    Páá..Zuzka

    OdpovědětVymazat
  3. ...tak to je pro mne výzva k vyzkoušení. Ráda zkouším nové, neznámé a neotřelé. Děkuji za tu inspiraci.Věrka

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzanko....děkuji za nový receptík,moc ráda vyzkouším a ochutnám....vypadá to opravdu lákavě.
    Měj se pohodově,pa,pa ♥ Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzi,
    salátek vypadá lákavě, určitě ho vyzkouším ..... Marki
    PS: ta kytice slunečnic je nádherná .... oni jsou občas ti chlapi úžasní !!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzí,
    děkuji za skvělý recept, nádherné fotečky, a kytice od muže je nádherná, miluju slunečnice!
    měj krásný večer pa ajka

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili svým milým komentářem ....