neděle 8. prosince 2013

                          ADVENT..      2. ADVENTNÍ  NEDĚLE


   







                              Přeji vám příjemný adventní čas.
                                                     Zuzka

9 komentářů:

  1. Milá Zuzanko...u Tebe je vždycky tak krásně,máš spoustu nádherných pokladů.
    Přeji ti pohodovou adventní neděli,pa,pa...Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jani,moc ti děkuji za milou návštěvu i přání.
      Také ti přeji krásnou adventní neděli,páá..Zuzka

      Vymazat
  2. Milá Zuzanko,krásnou adventní neděli ti přeji...snad ji máš veselejší než u nás...mám Kačenku opět v nemocnici a na kapačkách...už teď se děsím Vánoc :( ...opatruj se papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Klárinko,zrovna jsem ti psala mail.Je mi to opravdu moc líto.Kačenku moc pozdravuji a držím pěsti at může brzy domů.
      Přeji brzké uzdravení a Kubíčkovi posílám pusu.
      Páá..Zuzka

      Vymazat
  3. Zuzi, i tobě krásný zbytek druhé adventní neděle .... krásné fotky ...pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko,moc ti děkuji za milou návštěvu i krásné přání.
      Přeji ti pohodový adventní čas.
      Zuzka

      Vymazat
  4. Michálko,moc Vám děkuji..jste moc milá.To by byla čest šít do tak krásného bydlení.Já mám šité hračky moc ráda,je to i krásná dekorace.Přeji Vám pohodový adventní čas.Páá...Zuzka

    OdpovědětVymazat
  5. ZUZANKO,
    KRÁSNÉ ADVENTNÍ FOTKY!
    PŘEJI POHODOVÉ PŘEDVÁNOČNÍ DNY.
    JARKA

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzanko, máte to tady moc krásné! Prostě jako obvykle :) A vidím kočičky... také po nich pokukuji :)
    Mějte nádherné dny! Jolana

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili svým milým komentářem ....