pátek 10. ledna 2014

Radosti posledních dní...
 Zdravím Vás a přeji Vám příjemné odpoledne.
Dnešní  příspěvek bude patřit jak šití ,tak dekoracím ,které mi udělaly za poslední dobu velikou radost.
Když mi manžel přivezl domů velké dřevěné prasátko od Maileg,jásala jsem radostí...už několik let jsem ho okukovala  v obchůdku ,nebo na nějakém blogu a vždy si říkala,že si ho jednou dopřeji.




      Green Gate-ALUMINIUM SPOT GREY   ...nádhera,vřele doporučuji!





 Mám moc ráda kaktusy a vždy nějaký dostanu od mojí kamarádky Evičky..Evi,mooc děkuji!

 Další velkou radost mi udělaly keramické hvězdičky,které mi poslala a vyrobila Lidunka z MMB.
  Lidunka má nádherné bydlení a úžasné fotky...pokud ji to nebude vadit,vložím na ni zde odkaz.



                                Mám radost,že se novinka líbí a tak šiji další kousky.
                                 Přibudou i jiné velikosti a jiná zvířátka..





             

 
Děkuji Vám za krásné komentáře co mi tu necháváte.
Přeji Vám příjemný víkend.
Zuzka

9 komentářů:

  1. Zuzanko,prasátko je super...a Lidunka je šikulka a moc hodný člověk...měj se moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzanko, u tebe si vždycky potěším oko i duši!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzko všechno je moc krásné. Nádherné fotečky fotečky. Anny

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzanko, to jsem si zase pohladila oko :) Krásné věcičky: jak doplňky, tak šitíčko! Moc krásné! Jola

    OdpovědětVymazat
  5. Kochám se kochám Zuzanko :-) Nádherné poklady....Krásný víkend přeju!

    OdpovědětVymazat
  6. ZUZANKO, VŠE KRÁSNÉ.
    NEJVÍCE NEJ JSOU KORÁLKY.
    NÁDHERNÉ.
    MĚJ SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  7. Zuzi, to prasátko je boží !!!!
    Moc krásně jsem se u tebe dneska zase "pokochala" .... Marki

    OdpovědětVymazat
  8. Zuzanko moc krásné tvoření ... a úplně jsem unešená z šatiček co máš na MMB - musím tu moji zaječí rodinku taky občas převléknout :-))) díky za inspiraci!! Iva

    OdpovědětVymazat
  9. LINDOS PROJETOS SUZANA,PARABÉNS.FELIZ DOMINGO PARA VOCÊ.VALÉRIA.(BRASIL).

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili svým milým komentářem ....