pátek 28. února 2014

Krajková krása...aneb má milovaná šedobílá kombinace






















Přeji Vám pěkný den ..užijte si příjemně nadcházející víkend.

                                         Zuzka

9 komentářů:

  1. Zuzanko.....tolik nádherných foteček,úžasné.Nevím co dřív chválit a obdivovat,protože všechno se mi moooooo líbí.A tvé šedo - bílé kombinace jsou dokonalé.Opravdu u tebe ten přehoz vypadá překrásně :o)))
    Pa,pa Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzanko krásné fotky.. a krajkový přehoz se k tobě domů nádherně hodí i polštář je parádní.. a vůbec všechno.. krásný víkend Dita

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzanko jsi móc šikovná:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzanko,to je nádhera...ale dnes mě nejvíc dostaly hortenzie ♥ ....mají nádhernou barvu a ty růže hmmm super...měj se moc a moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzko,
    moc krásné fotky! Tento krajkový vzor je také můj oblíbený :o)
    Měj hezký večer a celý víkend
    papa
    L

    OdpovědětVymazat
  6. Velmi hezké, velmi elegantní!
    Moc zdravím Zuzko a přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Zuzanko, nádherné fotky .... úžasně jsem se pokochala ....... přeji ti krásný zbytek soboty a pohodovou neděli .... Marki

    OdpovědětVymazat
  8. ... i moje oblíbená kombinace...fotky super...mohu se zeptat, kde se dá sehnat ten kouzelný puntikatý džbánek? Děkuji a krásnou neděli...Věrka

    OdpovědětVymazat
  9. ZUZKO, U TEBE JE PŘÍJEMNĚ.
    JÁ MÁM NEJOBLÍBENĚJŠÍ ŠEDO HNĚDOU KOMBINACI.
    KRÁSNÉ FOTKY.
    MĚJ SE PĚKNĚ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili svým milým komentářem ....