středa 19. února 2014

Pastelová...

Dnešní příspěvek bude opět patřit pastelovým barvám.....z veselých látek se hned lépe šije.
Pro dceru jsem ušila velký polštář ..použila jsem GG utěrku,krásné pastelové látky od Mirečky a můj tak oblíbený len,jsem použila na zadní stranu.







                                   další přání splněno...snad kočičky udělají radost







                                 nový GG katalog potěšil zase mne,už mám vybráno...
                                  nešlo odolat krásné krajkové řadě,ale o tom až příště..




Moc Vás zdravím a přeji pěkný den.
Zuzka

11 komentářů:

  1. Ahoj Zuzanko.....ráda k tobě nakukuji...pastelové barvy v tvém podání je náááádhera.. Katalog GG taky prohlížím pořád dokola:-))).
    Měj se krááásně. Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Haničko,moc děkuji za krásný komentář a milou návštěvu na blogu.Zdravím a přeji pěkné odpoledne.Pá..Zuzka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Zuzi.
    Teda to je zase takové krásy. Polštář v tvém podání je naprosto dokonalý. Kočindy jsou překrásné. Zuzi, tak jsem se hezky pokochla. Papa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko,moc ti děkuji.Od tebe pochvala vždy moc potěší.Sama šiješ tak krásné polštářky..to se zase u tebe kochám já.Moc tě zdravím a posílám přání hezkého odpoledne.Pá..Zuzka

      Vymazat
  4. Zuzanko je úžasnej nádherně jsi ho vyšperkovala a nakombinovala pa Dita

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzanko,polštář je úžasný,ale kočičky ještě víc :) ...ty jsou prostě k zulíbání :) ...měj se moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzi, ten je úžasný !!!!! A ty kočky .... ty jsou sladké !!!! A ten nový banner ...... nádhera .... zrovna nedávno jsem si říkala, jestli bych ti neměla udělat nějaký nový a ty už ho máš a moc krásný !!!! Jak to dopadlo s podvodnicí Reny??? Marki

    OdpovědětVymazat
  7. Zuzi, krásne tvorenie:) pa Tina

    OdpovědětVymazat
  8. Zuzanko,
    nádherné jarní pastelové tvoření !
    A ty kočičky ach mě dostaly, jsou totiž dokonalé a jaké mají krásnou garderóbu :-)
    Jsi zručná švadlenka !

    OdpovědětVymazat
  9. Tleskám nad tou nádhernou kombinaci láteček. Polštářek je famózní a kočičandy jakby smet :-) Hezké dny. Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili svým milým komentářem ....