sobota 22. února 2014

Utěrka - SUMMER WHITE..

tuto krásnou utěrku, jsem využila do posledního zbytku.K polštářku jsem  ještě ušila pytlíček na nějaké drobnosti ... poslední kousek látky jsem použila  na oboustranný a vyztužený  kabátek pro plechovou cukřenku.Z nové kolekce GG určitě využiji k šití další krásné pastelové utěrky ..už teď se těším jak z nich ušiji dekorace do dětského pokojíčku.






Přeji Vám pěkný víkend.
Zuzka

17 komentářů:

  1. Moc tě zdravím Zuzanko...já nevím co chválit dřív,jsi taková šikulka a využila opravdu každý kousíček.
    PROSTĚ NÁDHERA ♥
    Pa,pa Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani,moc ti děkuji..pochvala od takové velké šikulky moc potěší.Z utěrek se šije moc pěkně a tyto pastelové utěrky z nové kolekce jsou nádherné.Dají se pěkně kombinovat.
      Moc zdravím a přeji pěkný víkend.Pá..Zuzka

      Vymazat
  2. Zuzi, krása veliká !!!! Ten obal na dózu je super nápad ..... přeji ti krásnou sobotu a neděli ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Markétko,moc ti děkuji.To ty utěrky jsou krásné a šije se z nich samo.Hvězdičková dóza s cukříkem mi přišla více na zimní období,tak jsem využila poslední zbyteček a ušila si letní kabátek.Janinka má už nabídku na nové čaje...ty obaly jsou opět táák lákavé.Přeji ti příjemný víkend.Pá..Zuzka

      Vymazat
  3. Zuzanko nárherný sáček i obálek .. a tvé fotky jsou také úžasné jako vždycky.. pa Dita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ditunko,moc ti děkuji.Já zrovna obdivovala na tvém blogu tvoje tvoření a překrásné fotky.Přeji ti pěkný den..u nás je nádherné sluneční počasí.Pá..Zuzka

      Vymazat
  4. Ahoj Zuzí. No já jen koukám a koukám. Ty jsi prostě největší šikovnice co znám. To je vždy taková krása co vytvoříš. A tvé fotky..... opravdu se u tebe kochám i několikrát denně.
    Zuzi, krásný víkend ti přeji a doufám, že punti už máš doma.
    Papa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evičko,už mi bylo po tobě smutno.Tak ráda bych se zase těšila z tvojí práce a fotek z bydlení...tak prosím vlož mi nějakou,nebo si udělej blog.Budu u tebe také každý den.Moc tě zdravím a přeji pěkný den.Moc děkuji a budu se těšit zase na milou návštěvu.Pá..Zuzka

      Vymazat
  5. Zuzanko,opět nádherná práce...obal vypadá úžasně ...Přeji ti krásný sobotní večer a pohodovou neděli papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárinko,moc ti děkuji..od takové šikulky pochvala moc potěší.
      Přeji ti krásný den..u nás dnes nádherně od rána svítí sluníčko.
      Pá..Zuzka

      Vymazat
  6. Milá Zuzko, je to všechno velká nádhera, jako vždy. Moc krásně se na fotečky kouká. Přeji krásný zbytek víkendu Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aničko,moc děkuji za krásné řádky.Z krásné látky se šije samo a je to radost.Posílám pozdravení a přeji pěkný den.
      Pá..Zuzka

      Vymazat
  7. Zuzanko,
    vše je nádherné! Jsi velká šikulka :o) Tento motiv s motýlky je moc hezký...
    Pěkný večer
    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko,moc ti děkuji..od tebe pochvala moc potěší.Celá ta nová kolekce je krásná a svěží.Na šití jsou krásné ty pastelové utěrky.Domů jsem si pořídila tu krajkovou krásu..bude krásná po celý rok.Přeji pěkný den.Pá..Zuzka

      Vymazat
  8. Milá Zuzko,jste ohromě šikovná,krásné věcičky máte na blogu :)
    Krásnou neděli Petra ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti,moc děkuji za krásné řádky a milou návštěvu na mém blogu..vždy moc potěší.Přeji pěkný den..u nás je téměř jarní počasí.
      Pá..Zuzka

      Vymazat
  9. Milá Zuzanko,
    tolik krásy najednou jsi úžasná!
    Posílám spoustu pozdravů a krásné a pohodové dny plné radosti a štěstí Adéla.

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili svým milým komentářem ....